חופש מסוכן: פעוטה ממשפחה חרדית נפלה מגשר רידיניג – מצבה קשה

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on חופש מסוכן: פעוטה ממשפחה חרדית נפלה מגשר רידיניג – מצבה קשה

    פעוטה שהייתה עם משפחתה בחוף רידינג תל אביב, נפלה מהגשר אל הים וטבעה. צוותי ההצלה שהגיעו למקום הצילו את חייה, הפעוטה סבלה מהיפותרמיה. מצבה קשה אך יציב

    צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אסון נוסף: דיווח שהתקבל במוקדי החירום בתל אביב הערב (שלישי) הזעיק את כוחות ההצלה לגשר רידיניג בצפון תל אביב, על פי הדיווח פעוטה שטבעה בים, מתחת לגשר בחלקו הצפוני של חוף רידיניג, יצויין כי אין במקום חוף רחצה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לפעוטה טיפול רפואי ראשוני ופינו אותה לבית החולים דנה בתל אביב.

    קצין המשמרת של מד"א יוסף כורדי סיפר: "עוד במהלך קבלת הקריאה במוקד ידעתי שכל דקה קריטית ובעזרת מערכות האיתור המיוחדת שיש לנו בכל האמבולנסים והניידות טיפול נמרץ איתרתי צוות טיפול נמרץ שנמצא בנמל תל אביב ממש בסמיכות לאירוע כשהם נערכים לאבטחה רפואית של הופעה, חייגתי לצוות והנחתי אותם להגיע במהירות למקום הטביעה על מנת להעניק את הטיפול הרפואי מציל החיים במהירות האפשרית."

    פאראמדיקית מד"א רוני שיסגל סיפרה: "בזמן שנערכנו לאבטחה הרפואית באמפי בנמל קיבלנו דיווח מהמוקד על אירוע טביעה שמתרחש במרחק של מאות מטרים בודדים מאיתנו.

    מיד יצאנו למקום עם הציוד הרפואי וחברנו לכונן מד"א רכוב על אופנוע שהתחיל את הטיפול, הפעוטה סבלה מהיפותרמיה ומצוקה נשימתית. חיממנו אותה עם שמיכה מיוחדת ותוך כדי הפינוי לבית חולים הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים כשמצבה קשה ויציב."

    פעוטה כבת שנתיים וחצי נמצאת במצב קשה, הפעוטה בת למשפחה חרדית מירושלים. בארגוני ההצלה מזהירים ומבקשים מההורים לפקוח עין על הילדים במהלך החופשה, כל טעות קטנה יכולה לעלות בחיי אדם.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אתמול הייתי שם וסליחה שאני אומרת אבל יש הורים שמכניסים ילדים קטנים למים ולא נכנסים איתם פשוט לא שומרים ואחרי זה מתפלאים שזה קורה